Re: Ελληνικά Fonts Latex

Nikos Papagrigoriou papagr at gmail.com
Sun Jul 31 12:07:42 EEST 2005

Όταν είχα γράψει την πτυχιακή μου εργασία σε LaTeX πριν χρόνια είχα
χρησιμοποιήσει τη γραμματοσειρά Kerkis (http://iris.math.aegean.gr/kerkis/).
Αλλά ίσως χρειαστεί να γράψεις σε iso-8859-7 encoding. Αν ο editor σου το
υποστηρίζει δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με αυτό. Από τότε δεν
ξαναασχολήθηκα σοβαρά με το LaTeX. Κάπου είχα διαβάσει για την ύπαρξη του
Omega (http://en.wikipedia.org/wiki/Omega_(TeX)). Με το Omega η εναλλαγή
μεταξύ των γλωσσών πρέπει να είναι πιο εύκολη και γράφεις σε Unicode.

Πάντως δεν το μετάνιωσα. Ήταν μια πολύ χρήσιμη εμπειρία και το έντυπο
αποτέλεσμα ήταν σχεδόν τέλειο.

Nikos Papagrigoriou <nikos at papagrigoriou.gr>
http://www.papagrigoriou.gr