SATA RAID και SuSE 9.3

Argiris P. Mokios amok at auth.gr
Mon Jul 18 10:43:00 EEST 2005

Καλημέρα,

προσπαθώ εδώ και ένα μήνα περίπου να εγκαταστήσω SuSE 9.3 με SATA RAID.
Η μητρική υποστηρίζει RAID με δυο controllers:
Promise 20378
vt8237

Έχω ψάξει στο google και έχω βρει, ότι η VIA(να'ναι καλά τα παιδιά) εδώ και
δυο χρονια
προσπαθεί να βγάλει ένα driver που να υποστηρίζει τον 2.6
kernel(http://forums.viaarena.com/messageview.aspx?catid=28&threadid=66390&enterthread=y).
Συνεπώς δεν γίνεται να χρησιμποιήσω τον vt8237 για το dual boot σύστημά μου.

Από την άλλη όταν σετάρω το Promise RAID, περάσω το ακατανόμαστο λειτουργικό
και  έπειτα πάω να κάνω εγκατάσταση το σουσι, λαμβάνω μήνυμα οτι δεν υπάρχει
πλεον υποστήριξη για FastTrack και ότι αν συνεχίσω θα πάρω μάλλον τον
μπουλο,
αντι για ένα dual boot σύστημα.

Τέλος έχω συλλέξει και κάτι πληροφορίες για το
dmraid(http://people.redhat.com/~heinzm/sw/dmraid/), αλλά δεν έχω καταλάβει
πως ακριβώς το χρησιμοποιεί κανείς.

Σας παρακαλώ αν καποιος έχει στήσει κάτι τέτοιο ας μου δώσει τα φώτα του,
μήπως και προκόψω κι εγώ γιατί με έφαγε το
fake raid και το marketing..

Υ.Γ. Το σύστημα έχει:
         AMD Athlon 64 3200
         ASUS AV8 Deluxe