squid

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jul 17 17:57:37 EEST 2005

On 2005-07-17 17:19, Αθανάσιος Οικονόμου <athoik at gmail.com> wrote:
> To kako me to dd einai oti an exei bad sectors o enas skliros tha ta
> antigrapsei kai ston allo...  As me diorthosei kapios an kanw lathos.

H apla tha apotuxei na ta antigrapsei kai tha skasei.

H lysh "kanw mirror me dd(1) gia na exw redundancy" einai pleon, me thn
uparksh toso pollwn & sophisticated mirroring ergaleiwn se hardware
h/kai software, sthn kalyterh periptwsh ena quick & dirty "hack" kai
tipota parapanw.

An kapoios thelei pragmatika na kerdisei se asfaleia h/kai apodosh, den
einai h dd(1) ayth pou prepei na psaxnei, alla kati se software raid :-)

- Giorgos