pcmcia wireless

Harris Kosmidhs hkosmidi at panoramix.softnet.tuc.gr
Wed Jul 13 13:32:39 EEST 2005

Έχω ένα laptop παλιό, το OmniBook XE3 στο οποίο έχω βάλει sarge.

Πρόσφατα μου έδωσε ένας φίλος μια pcmci κάρτα για wireless/GPRS την
NOKIA D211. Στα windows εγκαταστάθηκε χωρίς πρόβλημα και παίζει κανονικά
(το wirless με ενδιαφέρει).
Στο linux όμως με το που βάζω την κάρτα το σύστημα παγώνει χωρίσς να
γράψει τίποτε στα logs. Δοκιμασα να μην έχω ενεργποιημένο το pcmcia, να
βάλω την κάρτα και να κάνω μετά /etc/init.d/pcmcia start αλλα πάλι
κολλάει χωρίς μυνήματα λάθους.

Τι μπορώ να κάνω; Τι επιλογές πρέπει να ενεργοποιήσω στον kernel (τις
έχω ενεργοποιήση απλά θέλω κάποιος να μοθ τις πεί για επιβαινέωση).

thanks