[epatents-core] Πατέντες λογισμικού - Rejected

Gregory Chomatas gchomatas at internet.gr
Wed Jul 6 20:10:40 EEST 2005

Εκ μέρους του HEL.L.U.G.  θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ όλους
όσους ξεκίνησαν, συνέχισαν, και διατήρησαν την προσπάθεια όλο αυτό τον
καιρό με τόση επιμονή και θέληση.

Εύχομαι έτσι πάντα ενωμένοι, σαν σύλλογοι, ομάδες και άτομα, να
πετυχαίνουμε ή να συμβάλουμε ενεργά σε τόσο σημαντικά γεγονότα. Ή
καλύτερα να ευχηθώ να είμαστε πάντα ενωμένοι και επίμονοι σε όλα τα
κοινά θέματα που επιδιώκουμε ώστε να τα πετυχαίνουμε καλύτερα.

Γρηγόρης Χωματάς
Πρόεδρος HEL.L.U.G.