Πατέντες λογισμικού - Rejected

ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ pistiolis at ts.sch.gr
Wed Jul 6 18:07:00 EEST 2005

Αρχικό μήνυμα από  Dimitris Glezos <dimitris at glezos.com>:

> Με 648 Ναι, 14 Όχι και 18 απουσίες, θα έλεγα "Κερδίσαμε κατατροπωτικά".

Δηλαδή, όπως έλεγε κι ένας γέρος στο χωριό μου:
"Τσαϊ'τσμός γέν'κι, νί'ητσαμι, νί'ητσαμι"
(όσοι είναι από Μεσολόγγι, Αγρίνιο κλπ καταλαβαίνουν...)

Και είχα απογοητευτεί τελείως, μπράβο σε όλους όσους δούλεψαν γι' αυτό
το θρίαμβο!
Είναι τα καλύτερα και πιο ελπιδοφόρα νέα που έχω ακούσει τελευταία.

Κώστας