Mutt - Pine - Ellinika

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jul 4 13:49:45 EEST 2005

On 2005-07-04 09:28, William Wallace <vplia at otenet.gr> wrote:

> mipws mporei kaneis na me voithisei se ena apo ta parakatw?
>
> 1) sto /etc/postfix/main.cf exw tis eksis ri8miseis:
> home_mailbox = Mailbox
> mail_spool_directory = /var/mail
> alla o postfix epimenei akoma kai meta to reboot na mou kanei deliver
> ta mail se maildir sto ~/.maildir kai oxi mailbox sto /var/mail/$user

Kapoio .forward file ta stelnei sto ~/.maildir mallon :P

> 2) Sto mutt den vlepw ellinika.
> Tous agglikous xaraktires tous vlepw mia xara alla tous ellinikous
> touys vlepw olous san "?".  Eite diladi o apostoleas grafei α είτε β
> είτε οτιδήποτε άλλο εγώ το βλέπω σαν "?"

Ena apo duo pragmata mporei na sumbainei:

  a) Den exeis ru8misei swsta to locale environment sou:

	bash$ export LANG=C
	bash$ export LC_CTYPE=el_GR.ISO8859-7
	bash$ export LC_COLLATE=el_GR.ISO8859-7

  b) Den exeis ru8misei swsta to Mutt:

	# My terminal can show all characters of this charset.
	set charset="greek"

	# What different charsets I will use when sending
	set send_charset="US-ASCII:ISO-8859-1:ISO-8859-7:UTF-8"