EuroBSDCon 2005 [Call for Papers]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jul 2 00:33:31 EEST 2005

Γεια κόσμε,

Ξέρω ότι η λίστα λέγεται  *LINUX*-Greek-Users αλλά επειδή έχω δει κατά καιρούς
κόσμο να αναφέρει κάποιο BSD (εκτός από μένα, εννοώ)...

Στις 25-27  Νοέμβρη θα γίνει  στη Βασιλεία της  Ελβετίας το τέταρτο  στη σειρά
EuroBSDCon, στο οποίο θα έχουν την ευκαιρία όλοι οι χρήστες και developers που
ασχολούνται  με κάποιο  από τα  BSD λειτουργικά  συστήματα  να παρακολουθήσουν
παρουσιάσεις, tutorials, να πλακωθούν από  κοντά για τα ίδια γνωστά θέματα που
πλακωνόμαστε και  μέσω email, και  πάνω από όλα  να γνωρίσουν ο ένας  τον άλλο
(κατά προτίμηση με τις κατάλληλες ποσότητες μπύρας κάπου κοντά).

Οι διοργανωτές  του EuroBSDCon  δέχονται προτάσεις για  παρουσιάσεις, ομιλίες,
tutorials, ή οτιδήποτε  πιστεύετε ότι θα είχε ενδιαφέρον  σε ένα τέτοιο event,
μέχρι την 1η Αυγούστου.

Για περισσότερες πληροφορίες:

			https://www.eurobsdcon.org/cfp.php

Εχω ήδη μάλλον 2-3 άτομα από Πάτρα για παρέα.  Αντε να δούμε, πόσοι Έλληνες θα
πάμε :-)

- Γιώργος