σχετικά με apache

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Mon Jan 31 08:29:34 EET 2005

Θα παρακαλούσα τα replies να στέλνονται στη λίστα, ώστε να βοηθάει
όποιος ξέρει, και να μένουν και οι απαντήσεις στα archives ώστε να
βοηθιούνται οι επόμενοι.

On Saturday 29 January 2005 18:55, Βασιλείου  Άγγελος wrote:
> Ο φάκελλος στον οποίο βρίσκετε είναι: etc/apache2
> και τον εγκατέστησα από αρχείο rpm μέσα από cd του Suse. Οταν λέω δεν
> ξεκινάει εννοώ πως δεν μπορώ να βρω κάπου το πρόγραμμα για να το
> ρυθμίσω.

Εφόσον τον εγκατέστησες με το yast, πρέπει να σου έχει βγάλει εκεί μέσα
και ένα μενού που να λέει HTTP server ή κατιτίς.

Αν το έβαλες με το χέρι (rpm -Uvh mplampla.rpm), βγάλτο και κάνε την
εγκατάσταση με το Yast ώστε να βάλει σωστά όλα τα dependencies. (τα
παρατρεχάμενα πακέτα που μπορεί να χρειάζεται η διανομή σου)

> Για  παράδειγμα το Samba tτο ανοιγω από yast εκτός και αν
> κάνω βλακείες για να σου δώσω να καταλάβεις αυτό που θέλω να κάνω
> είναι-αν γίνετε- να στείσω έναν server στο σπίτι και θεώρησα πως με
> τον Apache θα μπορούσα να κάνω δουλειά είμαι λίγο νέος σ΄αυτά λίγη
> κατανόηση.

Καλά κάνεις και χρησιμοποιείς τα εργαλεία της διανομής σου για να
ξεκινήσεις. Φυσικά και γίνεται να στήσεις HTTP server στο σπίτι σου με
τον apache! :-)

-A