Εγκατάσταση Ιντερνέτ

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Thu Jan 27 20:15:36 EET 2005

On Wednesday 26 January 2005 19:04, Αλέξανδρος Παπαϊωάννου wrote:
> έχω εγκατεστημένη τη διανομή Mandrake 9.2. Μπορείτε, σας παρακαλώ, να
> μου πείτε πώς να εγκαταστήσω σύνδεση στο Ιντερνέτ; Επειδή είμαι
> αρχάριος και κάποιας ηλικίας, θα σας παρακαλούσα οι οδηγίες να είναι
> όσο γίνεται λεπτομερέστερες. Σας ευχαριστώ

Χρειαζόμαστε μερικές περαιτέρω πληροφορίες για να βοηθήσουμε.

+ Έχεις ήδη κάποια συνδρομή σε πάροχο πρόσβασης Internet (ISP όπως HOL,
Forthnet κτλ) που χρησιμοποιείς με άλλο λειτουργικό;

+ Ξέρεις τα στοιχεία αυτής της σύνδεσης; (τι τύπος είναι - ADSL, ISDN,
dial-up, τι username/password έχεις, τι αριθμό καλείς κτλ)

+ Τι modem έχεις στον υπολογιστή σου; (εσωτερικό ή εξωτερικό, μάρκα,
τύπος κτλ)

+ Έχει αναγνωριστεί το modem από το Mandrake; Εκεί κοίτα στο Control
Center (ή όπως αλλιώς το λέει η Mandrake τελοσπάντων - drakXconf
κατιτίς) για να δεις αν φαίνεται modem device και υπάρχει το δικό σου.

+ Αν δε δείχνει να έχει αναγνωριστεί το modem, γράψε σε ένα terminal
window σα root την εξής εντολή και πες μας τι βλέπεις σχετικό με modem,
communication device, ή κάτι παρόμοιο: lspci -v

...και τα ξαναλέμε! :-)

-Α