M$-only κυβερνητικά sites

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Jan 26 12:04:13 EET 2005

Στις Τετάρτη 26 Ιανουάριος 2005 2:48 πμ, ο/η dourou at in.gr έγραψε:
> kala to kalytero einai me opera. apo thn ekdosh 7.54 kai sto kainourio
> interface ths alpha, douleuei (me masquerading) entelws teleia. den
> xreiazetai pia explorer. synexizei na arneitai allous browsers pantws.
>

> 	Ξέχασα να αναφέρω και την Alpha Bank, τόσες φορές με γράψανε
> στ'.... που τώρα πρεπει να έχουνν πάθει υδροκήλη!
>

> ΜΜΜΜμμμμμμμμ Alpha Bank κάτι μου θυμίζει αυτό. Μήπως μόλις την
> προηγούμενη εβδομάδα έστειλα ένα mail
> και ακόμα περιμένω απάντηση!!!!!!!!!!
> Το κακό είναι ότι ενώ μπορείς να μπεις με mozilla masquerading. Δεν
> δουλεύουν τα μενού, εκτός της εξόδου.
> [...]

Στην alpha μπαίνω εγώ με konqueror και 'αλλαγή ταυτότητας' σε IE 5.x (απ' ό,τι
θυμάμαι).
Το κόλπο είναι με τα μενού: έχουνε βάλει ένα ηλίθιο timer που εξαφανίζει το
μενού πρίν προλάβω να κατεβάσω το ποντίκι επάνω του. Εκεί, φροντίζω να είναι
τόσο μικρό το παράθυρο ώστε να έχει scrollbar. Έτσι, κουνάω το περιεχόμενο
του παραθύρου, κρατώντας το ποντίκι πάνω από το μενού. Έτσι δουλεύει...
Όταν ο web developer είναι @#^%^κας, πρέπει κι εμείς να κάνουμε τέτοιες
πατέντες..