[OT] M$-only κυβερνητικά sites

Mario Saturno blade at teilam.gr
Tue Jan 25 20:19:27 EET 2005

Tasos Kotaras wrote:

> που τώρα πρεπει να έχουνν πάθει υδροκήλη!
>
> Λοιπόν εγώ τους είχα  πάρει και τηλέφωνο, και μόνο που δεν με βρίσανε
> με την απαίτησή μου να μπαίνω με mozilla. Το επιχείρημά τους είναι ότι
> ο mozilla δεν υποστηρίζει το πρότυπο της java σωστά (!)
>
> Ας σημειωθεί ότι κάποτε ο mozilla έπαιζε κανονικά, αλλά μια ωραία
> πρωία (ή ήταν απόγευμα, δεν θυμάμαι) δεν μπορούσα να μπώ, ΧΩΡΙΣ να
> έχει προϋπάρξει κάποια ειδοποίηση ή μεταβατική περίοδος με π.χ. δύο
> συνυπάρχουσες σελίδες. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι γενικά στούς web
> administrators υπάρχει είτε άγνοια σχετικά με την ύπαρξη άλλων
> [...]
Εγώ έστειλα και σε τράπεζα πειραιός γιατί στην δουλειά έχω mac και στο
σπίτι linux. Το implementation του ΙΕ σε mac είναι αρκετά χαλιά για να
είναι παντελός άχρηστος ο browser, δεν έχει activex οπότε δεν μπορώ να
κάνω εγγραφή στις εξεταστικές στο πανεπιστήμιο μου αλλά ούτε και μπορώ
να μπω στα website των τραπεζών γιατί "κάπου κολάει" κυριολεκτικά κάνει
hang up και μετά απο 4 ώρες πετάει error σε κάθε login. Ο safari
(default OSX browser) είναι κορυφαίος το ίδιο και ο epiphany αλλά μπαίνω
μόνο σε εθνική και εμπορική με αυτούς, η πειραιός και η alpha είναι locked.
Το αστείο είναι ότι γράφει και  "netscape 4.0" στην alphabank αλλά όταν
κατέβασα τον netscape 7.0 πάλι για mac δεν μπόρεσα να μπω, unssuported
browser!! Τον 4.0 βαρέθηκα να τον ψάχνω...
Αν θέλεται να στείλουμε email σε αυτούς τους οργανισμούς που είναι
microsoft dependant μετα χαράς, αλλά πρέπει να τους πείσουμε ότι είμαστε
πολλοί.
Σε κρατικό μηχανισμό το καταλαβαίνω σε τράπεζες πραγματικά δεν το
καταλαβαίνω, η δουλειά της τράπεζας είναι να πιάνει "κότσο" τους άλλους
απορώ πως της την φέρανε έτσι, να εξαρτάσε από τον προμηθευτή σου σε
ανταγωνιστική αγορά είναι τραγικό.

www.winbank.gr - Τράπεζα Πειραιός
www.alpha.gr - Alpha Bank