[OT] M$-only κυβερνητικά sites

Tasos Kotaras akota at intranet.gr
Tue Jan 25 17:44:59 EET 2005

 > Ξέχασα να αναφέρω και την Alpha Bank, τόσες φορές με γράψανε στ'....
που τώρα πρεπει να έχουνν πάθει υδροκήλη!

Λοιπόν εγώ τους είχα  πάρει και τηλέφωνο, και μόνο που δεν με βρίσανε με
την απαίτησή μου να μπαίνω με mozilla. Το επιχείρημά τους είναι ότι ο
mozilla δεν υποστηρίζει το πρότυπο της java σωστά (!)

Ας σημειωθεί ότι κάποτε ο mozilla έπαιζε κανονικά, αλλά μια ωραία πρωία
(ή ήταν απόγευμα, δεν θυμάμαι) δεν μπορούσα να μπώ, ΧΩΡΙΣ να έχει
προϋπάρξει κάποια ειδοποίηση ή μεταβατική περίοδος με π.χ. δύο
συνυπάρχουσες σελίδες. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι γενικά στούς web
administrators υπάρχει είτε άγνοια σχετικά με την ύπαρξη άλλων browsers
εκτός από τον ΙΕ, είτε τα έχουν τσεπώσει από τον B.Gates και συνομωτούν
όλοι υπέρ του...

Δεν ξέρω με τι πολιτική θα μπορούσε να αλλάξει αυτή η κατάσταση.

Τάσος Κοταράς