[OT] M$-only êõâåñíçôéêÜ sites

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Jan 25 15:20:33 EET 2005

Manolis Christodoulou wrote:

> Κατά σύμπτωση μόλις προχθές έστειλα ένα email στον Κουράκη για το ότι το
> σάιτ του Ιατρικού Συλλόγου Θεσ/νικης παίζει μόνο με το ακατονόμαστο.
>
> Φυσικά μ'έγραψε, (ούτε κάν απάντηση του τύπου "πηραμε το γράμμα σας"),
> και το ίδιο να περιμένει και ο οποιοσδήποτε άλλος. Μόνο μια οργανωμένη
> διαμαρτυρία με ενεργητικά στοιχεία π.χ. "hacking" ή μαύρες σελίδες
> διαμαρτυρίας θα κουνήσει κώ....

Αφού έγραψες προχθες θα πρέπει να κάνεις και λίγη υπομονή. Εκτός και αν το
"προχθες" εκτείνεται ένα μήνα πίσω (συμβαίνει αυτό στη βόρειο Ελλάδα, το
ξέρω γιατί η γυναίκα μου είναι Σαλονικιά), οπότε καλά κάνεις και παραπονιέσαι.

Doc