fotografies kai Linux

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Tue Jan 25 11:40:17 EET 2005

Dimitris Stasinopoulos wrote:

>Την Τρίτη 25 Ιανουάριος 2005 10:10, ο/η Nikos Kanellopoulos έγραψε:

>Εντελώς συμπτωματικά, ακριβώς την ίδια μηχανή πήρα και εγώ πριν μια εβδομάδα.
>Πρόβλημα σαν αυτό που περιγράφεις δεν έχω, με KDE 3.3.1, imlib 1.9.14. Μήπως
>αντί για sRGB να χρησιμοποιήσεις σκέτο RGB; Από δικιά μου εμπειρία το
>kuickshow δεν τα πάει καλά με sRGB και CMYK. Με gimp δοκίμασες να τις δεις;
>
>Δ.

Η 20D έχει μόνο sRGB και Adobe RGB για color space. Και αν με sRGB έχω
πρόβλημα,
δεν θέλω να σκέφτομαι το Adobe RGB. Πώς να αλλάξω σε σκέτο RGB; Άλλωστε,
οι παλιές
μου μηχανές κι αυτές σε sRGB δούλευαν.
Ίσως να φταίει η imlib. Έχω SuSE 9.1 και KDE 3.3.x, θα το τσεκάρω όταν
πάω σπίτι.
Πάντως το gimp σε Windows τα δείχνει σωστά. Αυτό ενισχύει την υποψία ότι
κάποια
βιβλιοθήκη την κάνει την λαδιά.

Επίσης, έχεις βρει κανένα πρόγραμμα που να δείχνει τα tiff με 16/channel
αξιοπρεπώς;
Δεν υπάρχει και 16 bit έκδοση του gimp; Χρειάζομαι recompile;

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.astraka.net