[OT] M$-only κυβερνητικά sites

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jan 24 18:21:33 EET 2005

On 2005-01-24 17:19, Alexandros Papadopoulos <apapadop at alumni.cmu.edu> wrote:
> Ακόμα ένα web site του αγαπημένου μας Ελληνικού Δημοσίου που παίζει
> μόνο με M$IE (και μάλιστα σου pushάρει και γύφτικο widget style -
> προφανώς είχαν πολύ χρόνο για σκότωμα στα χέρια τους τα παιδιά...)
>
> https://www.ika.gr/gr/secure/apd/apdUploadN.cfm
> (πρέπει να έχεις κάνει login κτλ)
>
> Υπάρχει κάποια σελίδα με τέτοια sites ως reference για διαμαρτυρία
> προς κανέναν "αρμόδιο";

Κι εγώ σκέφτηκα εδώ και καιρό (περίπου 2 χρόνια) να κάνω κι εγώ post
σε κάποιον στο ΙΚΑ μια διαμαρτυρία του στυλ «είναι ηλίθιο, χαζό,
σπαστικό να πρέπει να πληρώσω στη Microsoft για να κάνω μια δήλωση».

Ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι η δήλωση μέσω web είναι πλέον μονόδρομος
για πολλά από αυτά που ζητά το ΙΚΑ.

Μπορούμε να στείλουμε ομαδική επιστολή φαντάζομαι...