p2p και Ελλάδα

Mario Saturno blade at teilam.gr
Mon Jan 24 18:13:15 EET 2005

Diamantis Mpoulougouris wrote:

> Δεν ήξερα που να το στήλω, οπότε το στέλνω στο linux-greek-users. Για
> ρίχτε μια ματιά εδώ:
> http://www.adslgr.com/forum/thread13772-0-asc-0.html

To thema me ta p2p einai terastio.. apo ti mia oi providers sproxnoune
to paranomo download oso boroune gia na proothisoune tis grigores grames
cable/*dsl apo thn allh oi eteries pou exoune tziro oso h ellada
akatharisto enxwrio proiwn mas lene pipes peri copyright, ehm vevea to
cd pou agorazeis den einai diko sou! einai tou gitona, ma telika einai h
den einai diko mou, ki an einai diko mou auto to gamimeno giati den boro
na to antigrapsw? eh vevea den boreis! giati an to antigrapsis pws tha
gini.. anti na vgazoume 401 tha vgazoume 400. Sth mesi opws panta einai
o mesos pwlhths aka "ΜΑΛΑΚΑΣ" o opios tin trwei mia apton provider pou
stin arxi tou tazei lagous me petraxilia kai meta klanei patates brosta
stin XY etairia kai dini to proto ejilastirio thyma prospathontas na
kripsi to simvan min to mathoune oi alloi pelates k thn kanoune... ki
etsi o tupos pou proanaferame tin plironi, vriskete antimetopos stin
kaluteri me anthropous oi opioi exoune akousta ta koumpiouters kai to
inDernet, ama eisai atuxos tha pas mesa gia osa exoune kanei oloi oi
alloi, tha se vgaloune ta kanalia tha ginis diasimos sto telos tha
piasis doulia kai sthn anti-p2p astinomia h opia tha dimiourgithi ipo
tis eulogies tis MPAA stin eurwpaikh enwsh. Pera tou oti dikazese san na
exeis listepsi trapeza ki oxi san na exeis katevazei ena gamotragoudw
pou se 1 mina den tha thelei kaneis na akousi jana... (egine stin italia
30 atoma tin plirosane gia tis pieseis tis microsoft tous pirane
mixanimata ajias 10.000 euro + prostima gia 10.000 + tou oti eprepe na
zitisoune signomh apto "sinedrio tou theamatos" - zdong! - kala teties
malakies mono stin italia simvenoune, o enas apo autous eixe mwlis 300
mp3.. eleos)

Loipon auth einai mia tragelafiki katastasi h opoia yparxi.. h tin
apodexese kai proxoras (opws kai polla alla) kai ousiastika ginese "kata
sinthiki pseutis" diladi katevazeis averta kouverta alla to paizeis
parthena stous apo gyro "ah einai kako na antigrafoume dvd!!!", h stinis
kolo kai roufas giati.. Murphy's law tha piasoune
PANTA to megalytero thyma, ton malaka pou den jerei pou pane ta 4 kai
katevazei mp3 apto kazaa, ki oxi ton arxipirati pou pasari ta piratika
dvd prin provlithoun stis tainies ston astinomiko pou exei ipiresia.

blah, as alajoume topic.