iptables ftp connection tracking problems

Haris Koutsouris harisk at epmhs.gr
Mon Jan 24 14:06:40 EET 2005

kαλησπέρα,
	Έχω το εξείς πρόβλημα με το ftp connection tracking. Προσπαθώ να φτιάξω
με jigdo ένα DVD του sarge από έναν local debian mirror  σε απόσταση 3
hops μέσω wi-fi. Δυστυχώς το file transfer (wget) που γίνεται πολλές
φορές κόβεται και εκνέου συνδέσεις δεν καταφέρνουν να το συνεχίσουν. Το
πρόβλημα μπορεί να ξεπεραστεί χωρίς ιδιαίτερο λόγo μετα από αρκετα(δες
παρα πολά) retries τα οποία συνήθως κατεβάζουν ελάχιστα ακόμα kbytes του
αρχείου.
Παρατήρησα ότι linux firewall/ masquarade box μου όταν παρουσιάζεται το
πρόβλημα κόβει τα πακέτα από τον remote server προς το pc μου και δεν
υπάρχει conection tracking entry στο /proc/net/ip_conntrack.
Υπάρχει κάποιο γνωστό bug;;;;
Υποπτέυομαι ότι σε κάποιες περιπτώσεις ο remote ftp server αργεί να
αποκριθεί και το connection tracking αφαιρεί την εγγραφη. Υπάρχει τρόπος
να αλλάξω τo timeout;

Οποιαδήποτε πληροφορία/συμβουλή θα είταν πολύ χρήσιμη

φιλικά

Χάρης

--
Haris Koutsouris