Captive NTFS performance issues

Giannis Papadopoulos ipapadop at remove_this.inf.uth.gr
Sun Jan 23 12:31:43 EET 2005

Nicholas K. Dionysopoulos wrote:

> Από προσωπική εμπειρία, το Captive είναι λίγο πιο αργό από το θάνατο,
> όσων αφορά την εγγραφή δεδομένων :)

Είναι ακόμα χειρότερο και ουκ ολίγες φορές τα παίζει..

> [...]
> r/o IFS για Ext2/Ext3 κάτω από Windows. Τελικά φαίνεται ότι το captive
> κάνει κυρίως για λύση ανάγκης σε καταστάσεις emergency (βλέπε "κάποιο
> αρχείο της registry πακετώθηκε και τα τρισκατάρατα δεν κάνουν boot") ή
> ελαφριάς και μόνο χρήσης.
>
> Επίσης, παρατήρησα κι ένα ακόμα πρόβλημα : Αν δεν κάνω unmount με το
> χέρι το captive-ntfs partition όλες μου οι αλλαγές χάνονται! Αν δεν κάνω
> λάθος, κατά το shutdown του linux δεν γίνεται κανονικό unmount όλων των
> filesystems με το option auto στο fstab; Έχει παρατηρήσει κανείς τέτοιο

Λογικό είναι, αφού έχει μια server-like λογική.. Πρέπει να κάνεις
unmount πριν το αυτόματο (αφού τότε έχει σταλλεί kill σε όλες τις apps,
συμπεριλαμβανομένης και αυτηνής που σηκώνει το captive).

Είναι τόσο δύσκολο να κάνουν κάποιο port ενός journalled στα windows?? Φευ..