EROTISI

Mario Saturno blade at teilam.gr
Fri Jan 21 12:58:41 EET 2005

fs wrote:

>και ποιος το αποκλείει;

Εγώ το πρώτο που σκέφτομε είναι οι drivers για τα μηχανήματα που έχουμε
στο γραφείο. Το μηχάνημα που έβαλε η εφορία πρότα απόλα το οποίο έχει
ένα cd για win98 (δεν θυμάμε αν έχει καν για XP) όπως επίσεις κι ένανα
παμπάλεο εκτυπωτή που πάει σε σιριακή θύρα, για να κόβει παραστατικά.
Επίσεις κάπιες τράπεζες ή συστήματα θέλουνε activeX (MS slaves!) αλλά
άντε να εξηγήσω στο αφεντικό μου ότι δεν φτέω εγώ, αλλά η τράπεζα
πειραιός... που δεν μπορώ να  μπω χωρίς IE. Αυτά είναι τα πρώρα
προβλήματα που έχει μια μικρο-μεσέα επιχειρίσει... τα άλλα είναι
δευτερέυοντα, σε όλους θα σύμφερε ένα desktop στημένο με fluxbox και 4
προγράμματα για να μην κάνει παπάδες η γραματέας με τα p2p όταν λείπεις.