Captive NTFS performance issues

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 19 17:03:57 EET 2005

Καλησπέρα,

Έχει δοκιμάσει κανείς "σοβαρά" το captive ntfs read/write support ?

Το "πρόβλημα" που έχω είναι πως σηκώνει CPU load ο sandbox-server που
χρησιμοποιεί το captive από κάτω, με αποτέλεσμα να μπορώ να κάνω
read/write από/προς το NTFS partition με ταχύτητες της τάξης των 700
kb/sec.

Βάζω το "πρόβλημα" μέσα σε εισαγωγικά, γιατί κάτι μου λέει τελικά πως η
λύση του να έχει emulation για να κάνεις access στο NTFS filesystem δεν
είναι και η καλύτερη και πως αυτό που περιγράφω δεν είναι bug, αλλά
feature.
Απλώς μου κάνει εντύπωση που δεν το έχει αναφέρει κανείς πουθενά.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?