Mplayer vo device error

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jan 16 20:20:03 EET 2005

On 2005-01-16 14:50, Iakwbos Triantafillou <ewsforos at styx.irc.gr> wrote:
>John Kostaras wrote:
>> [erothsh gia mplayer -vo error]
>
> Panta pantws einai kalytera na kaneis compile to mplayer wste na perasei
> to configure script ta swsta features/options gia to mhxanhma sou, kai
> sth telikh etsi tha einai kai optimized gia thn dikh sou platforma. Ayta
> giati ypothetw oti exeis kapoio binary pou irthe paketo me to distro sou.

Swstos.  Gia paradeigma: Oi diafores dianomes mporei na kanoun build to
MPlayer etsi wste na trexei akoma kai se Pentium 3, xoris yposthriksh
gia ta nea instructions pou exoun oi kainourioi epeksergastes (gia na
trexei kai se paliotera mhxanhmata to ektelesimo tou official paketou).

Einai krima na min ekmetalleyetai omws o MPlayer to yparxon hardware :)