SMP mono se initlevel 1 (???)

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at yahoo.gr
Sun Jan 16 18:50:52 EET 2005

Έχω το ακόλουθο σύστημα (turbon-x laptop):

Phoenix BIOS 4 R 6
P4 hyper threading
fedora core 2 full updates
Kernel 2.6.10 smp με CONFIG_PREEMPT και CONFIG_SCHED_HT

- όταν bootάρω σε initlevel 1, παίζει το smp κανονικά και έχω 418.4 fps
(αντί για 285.2 του UP) στο fgl_glxgears. Εννοείται το doom3 πάει σφαίρα.

- όταν bootάρω smp σε initlevel 3, κολλάει μόλις κάνω login και πριν
εμφανίσει το password prompt. Κάνει echo στην οθόνη ό,τι πληκτρολογώ, και
μπορώ να αλλάζω κονσόλες με Alt-Fχ, αλλά δεν βγάζει το "Password:" πουθενά.

εννοείται ότι δοκίμασα τους 2^2 συνδυασμούς CONFIG_PREEMPT και
CONFIG_SCHED_HT, ίσως είναι πρόβλημα του /bin/login ή του /sbin/mingetty της
φεντόρας?

το'χει ξαναδεί κανένας αυτό?