ADSL

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Fri Jan 14 13:44:14 EET 2005

> ogkometrisi opos
>
> Δηλαδή αρχικά 35 + 70 και μετά 40 το μήνα (εκτός αν δεν πάρεις
> κάρτα οπότε 20);
>
> Αυτό το σενάριο παίζει σίγουρα; Μου φαίνεται αρκετά οικονομικό
> (σε σχέση με
> όλα τα στάνταρ σενάρια). Άσε που έχεις παροχέα τη Forthnet, και
> άμα συμβεί
> κάτι (οικονομικώς-πως) μένεις μόνο με το πάγιο του ΟΤΕ, ή κόβεις και την
> ADSL και είσαι όπως πρώτα χωρίς να σε κυνηγάνε λογαριασμοί κανενός είδους
> (και με 35€ κάνεις επανασύνδεση άμα ξελασπώσεις).

Εχω 19 ευτυχισμένους πελατες που αγοραζουν την καρτουλα τους καθε μηνα.
Παιζει αψογα! Τα μειον ειναι οτι το λινκ σου θα παιξει 256/128 οχι 384/128
και δεν εχεις e-mail account. Ολα τα αλλα ειναι γνωστα.

Αν δεν θελετε καρτα Forthnet υπάρχει και του ΟΤΕ αλλα εκει εχει χρονοχρεωση (ωρες)
και υπαρχει και της ACN παλι χρονοχρεωση. Μια βολτα στο internet θα δειτε τιμες.

Τεχνικη υποστηριξη, στην forthnet σου λενε ολα τα βηματα 1 προς 1 για τα παντα.
Στην ΟΤΕΝΕΤ σου λενε οδηγιες μονο για USB συνδεση, αμα εχεις ethernet σου λενε
να φερεις τεχνικο (ε , να μην γινουμε και κλεφτες και εμεις)
Στην ACN δεν απαντα κανεις στο τηλεφωνο!!!
Ολα δοκιμασμενα τα παραπανω

Φιλικα
Σπυρος