ADSL

?as??e??? Sp???? svasil at wirenet.gr
Fri Jan 14 09:58:07 EET 2005

> Epeidi skeftomai na valw dsl sintoma, exw tin eksis aporia.

Kalos ton. Oti thes na sou apanthsoume

> Mexri stigmis exw ksexwrisei tin tellas (paketo izi) kai tin (ftou kaka)
> otenet (paketo conne-x).

To paketo Forthnet ADSL-in-a-Box einai pio oikonomiko dioti sta 149+FPA
perilambanei kai 3 mhnes ta pagia tou OTE dhladh den plhroneis sto
logoriasmo
tou OTE ta 3x19,90!
Ego pantos den tha epairna kanena paketo!

> H aporia pou einai ean kathe mia apo tis proanafer8ises etairies
> sto modem
> pou dinei perilamvanei modem me oxi usb sindesi.

Me APOLYTI sigouria ola ta modems ton Conn-X, ADSL-in-a-BOX, Tellas-IZI
einai OLA USB!!! kanena den exei ethernet, afou ta sketa USB einai
fthinotera apo
ayta me ethernet (ta opoia einai kai mini routers)

Afyto pou me noiazei
> einai na min valw ston kernel usb ipostiriksi giati
>
> 1) To usb tha xrisimopoieitai mono gia'fton ton skopo, opote
> giati na iparxoun
> extra feautres afou mporei na ginei kai alliws?

Oxi aparaithta! Mallon se kamia periptosh. Extra features exeis se enan
router
kai oxi se ena sketo modem USB.

> kai
>
> 2) Monizw oti to dsl modem tha sindethei panw sto netmod to opoio pairnei
> apo tin ethernet (oxi usb tespa) thira.

H diasyndesh einai h eksis.
1) apo ton toixo sou (pou einai h grammh tou OTE) feygei ena kalodia kai
paei sto splitter (ena koytaki pou dinei dyo alles grammes)
2) apo to splitter apo thn eksodo pou leei phone syndeetai to NETMOD kai
ekei ola ta gnosta meta to NETMOD gia foni
3) apo to splitter apo thn eksodo pou leei line syndeetai to DSL
modem/router kai ayto sto PC meso USB/Ethernet

Aplo den einai? To netmod den exei thyra ethernet alla S0 ISDN BUS!

> Kai akoma mia aporia:
>
> To customer-service tis tellas einai "kapws" i mou fenetai?

Poio customer-service? Ma kala bre paidia den kserete oti h Tellas einai
enosi apo
ELTA-DEH-Germanos (to teleytaio den eimai sigouros) dhladh nootropia
Dhmosiou?
Ego tous theoro karagkiozides (prosopikh einai h apopsi mhn arxisoume flame)

> Piga na rwtisw to parapanw stin tellas kai i ipallilos ekei mou eipe:
> "den to kserw. Isws to leei sto enimerwtiko filadio (20 selides A4
> fototipimenes) to opoio den mporw na sto vgalw fototipia amesws
> twra giati
> einai diko mou. Ama thes na sto vgalw fototipia na ksanaperaseis se ligo."
>
> diladi to customer-service den ipostirizei tous ipopsifious pelates!!!!!!!

Ama thes Customer Service pare sto  801 100 8000 h 211 100 8000
ths Forthnet kai rota osa les na deis apanthseis h pes oti thes to tmhma
polhseon.

Pantos gia oikonomikh lysh proteino to eksis pou leo kai se pelates mou

1) aithsh ston OTE gia ADSL  kai energopoihsh grammhs oxi episkepsi texnikou
.... 35 EURO (kai xreose ta sto logariasmo)
2) agora enos fthnou modem apo OTE me dorean splitter, sinithos to Intracom
520 (einai USB/ethernet) proteino kai einai sigouro oti
   tha doulepsei dioti o OTE kserei tis blakeis tou... 60-70 euro (auto se 6
doseis se logariasmous OTE)
3) syndesh sto spiti tou eksoplismou me basikes odhgies pou tis exei mesa
kai rythish tou modem se Bridging RFC-1483 pou
    shmainei oti to PC sou exei elegxo ths syndeshs oxi to modem
4) agora mia kartas Forthnet-1mhnas me 20 Euro pou dinei prosbash ADSL gia
enan oloklhro mhna (oxi omos e-mail)

Synoliko kostos ana mhna 39.90 kai synexis prosbash kai oxi ogkometrisi opos
sthn Tellas.

Filika
Spiros