ADSL

fs admin at www0.org
Thu Jan 13 22:37:04 EET 2005

On Thu, 13 Jan 2005 12:50:32 +0200, William Wallace wrote:

> Afyto pou me noiazei einai na min valw ston kernel usb ipostiriksi giati
>
> 1) To usb tha xrisimopoieitai mono gia'fton ton skopo, opote giati na
> iparxoun extra feautres afou mporei na ginei kai alliws?

Εγώ πάλι λέω μιας και ο IDE driver χρησιμοποιείται μόνο για το σκοπό να
τρέχει IDE drives να τον βγάλω μωρέ :D, τι να τον κάνω και 2) να βάλω USB
memory drives:P

Πάντως τελικά , μπορεί όντως τα φτηνά USB modems να μην είναι ότι καλύτερο
αλλά όλο στην υπερβολή είναι τα σχόλια εναντίον τους. Για παράδειγμα το
latency των USB modems όλο λέγεται ότι είναι "μεγάλο" αλλά το "extra
latency" στο τυπικό USB modem δεν είναι τίποτα το σημαντικό (όπως λέμε
10-20msec/packet στην τυπική 200msec/packet περίπτωση) και οι αποστάσεις
μεταξύ των peers παραμένει ο πρωταρχικός λόγος "lag".