BibTeX

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Thu Jan 13 17:57:11 EET 2005

Την Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2005 ώρα 03:01:33PM +0200, Nikos Galanis τάδε έφη:
> Γεια σας,

> Έχοντας ορίζει στην αρχή του εγγράφου μου το
> \usepackage[american, greek]{babel}
> Με ποιο τρόπο μπορώ να ενφανιστεί η βιβλιογραφία μου κάνοντας χρήση bibTeX στα
> αγγλικά?

> Σας ρωτάω γιατί, όταν τοποθετώ στο τέλος του κώδικα και πριν το
> \bibliography{bio} το \selectlanguage{american}, ναι μεν εμφανίζεται η
> βιβλιογραφία μου στα αγγλικά αλλά αυτή τιτλοφορείται "Bibliography" και όχι
> "Βιβλιογραφία"

> Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει?

> Ευχαριστώ,

> [...]

Χμμ...

Το output από το bibtex είναι ένα LaTeX αρχείο που κάνει χρήση του
περιβάλλοντος "thebibliography". Ουσιαστικά δλδ το bibTeX είναι απλά
ένα πρόγραμμα πρόσβασης στο αρχείο βιβλιογραφίας σου. Μαζεύει όλες
τις αναφορές σου, πάει και τις βρίσκει στο αρχείο με τη βιβλιογραφία
και τις εισάγει στο LaTeX αρχείο κάνοντας χρήση τοψ περιβάλλοντος
"thebibliography".

Μπορείς λοιπόν μετά που θα τρέξεις το bibTex να κάνεις edit το
αρχείο που προκύπτει όπως κάθε άλλο LaTeX αρχείο. Θέλω να πω: Αν
ξέρεις πως να κάνεις κάποιο LaTeX αρχείο να έχει την βιβλιογραφία
με ένα συγκεκριμένο στυλ, μπορείς να το κάνεις αυτό στο αρχείο που
προκύπτει μετά που τρέχεις το bibTeX.

Ελπίζω να βοήθησα.

--
Charity in capitalism is like urinating to extinguish a forest fire.
    -- Neon Absentius