KWord και τόνοι

Zisis Tahtsidis wolfgang at pathfinder.gr
Wed Jan 12 22:34:22 EET 2005

Γεια σας και καλή χρονιά,
έχω μια απορία σχετικά με την εφαρμογή γραφείου KWord. Χρησιμοποιώ το
Mandrake 10.1 και έχω ρυθμίσει (ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω) τα ελληνικά στο σύστημα μου. Έχω δηλαδή τις απαραίτητες γραμματοσειρές, τα locales είναι όλα el_GR και γράφω κανονικά ελληνικά (με τόνους) σε εφαρμογές όπως το OpenOffice.org, ακόμα και στην κονσόλα. Το πρόβλημα μου έχει να κάνει με το KWord. Μπορώ και γράφω κανονικά ελληνικά αλλά δε μπορώ με τίποτα να βάλω τόνους. Συγκεκριμένα όταν πατάω το ανάλογο πλήκτρο δεν γίνεται τίποτα. Σημειωτέον, στο KSpread γράφω κανονικά ελληνικά. Υποθέτω ότι το πρόβλημα μου έχει σχέση με τα frames κειμένου καθώς το ίδιο ακριβώς πρόβλημα αντιμετωπίζω και στο Scribus

Ευχαριστώ πολύ

ΥΓ. Έστειλα το μήνυμα και στη λίστα i18ngr αλλά φαντάζομαι η θέση του είναι εδώ