Πρόβλημα με Apache 2

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Wed Jan 12 00:25:26 EET 2005

* Constantine Dokolas [2005-01-11 10:39]:

> Α, ωραία. Τότε θα πρέπει να παίξει με την επόμενη που θα μπω στο
> mandrake. Τώρα βέβαια, η αλλαγή ήταν στο commonconfig, που γίνεται
[...]
> BTW, αυτή η ρύθμιση στο webmin για το httpdctl (ή κάτι τέτοιο) τι
> είναι; Μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι βοηθάει στην εφαρμογή αλλαγών
> που γίνονται στο httpd.conf.

Ακριβώς, δε χρειάζεται να κάνεις επανεκκίνηση σε όλο το σύστημα. Μπορείς
να δώσεις απλώς:

apachectl graceful

...και θα γίνει μια «graceful» επανεκκίνηση του server, κατά την οποία
θα ξαναδιαβάσει και όλες τις ρυθμίσεις. Σε κάποιες διανομές που έχουν
Apache 2, το πρόγραμμα λέγεται «apache2ctl».

Επίσης μια χρήσιμη εντολή είναι «apachectl configtest» που ελέγχει μην
υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το configuration.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr