nvidia FPS tweaks

fs admin at www0.org
Tue Jan 11 23:00:43 EET 2005

γεια, αναρωτιόμουν αν γνωρίζει κανείς κολπάκια για την άνοδο της απόδοσης
των nvidia σε direct rendering κατάσταση συγκεκριμένα.

μέχρι τώρα έχω βρει ότι καλύτερο μπορεί ώστε να φαίνεται στο

/proc/driver/nvidia (agp mode, fast writes, SBA)

επίσης το env var

__GL_FSAA_MODE

το οποίο αν είναι off είναι καλύτερα (για την απόδοση, όχι την εμφάνιση
φυσικα)

και γενικά τα υπόλοιπα env vars τα έχω τσεκάρει.

δεν εμπιστεύομαι γενικότερα τα overclockings αλλά υπάρχει το nvclock το
οποίο υποτίθεται κάνει overclocking αλλά εκτός από το ότι μου πετάει
segfaults, δεν φαίνεται να υποστηρίζει σωστά τις FX ακόμα.

Επίσης παρατήρησα κατακόρυφη άνοδο απόδοσης αν ο xserver τρέχει σε 16bit
depth και όχι 24.

Τέσπα. Γενικά, γνωρίζετε κάτι παραπάνω στο θέμα;

Thanks.