Πρόβλημα με Apache 2

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Mon Jan 10 10:40:53 EET 2005

Σαν πρώτο βήμα με το Linux (έτσι για να τριφτώ με το σύστημα) προσπάθησα να
εγκαταστήσω το Bugzilla (bug-tracking software, για όσους τυχόν δεν
ξέρουν). Όλα πήγαν καλά με το στήσιμο (είναι κάπως manual, δηλαδή δεν είναι
σε rpm και τέτοια, απλώς το ξε-ζιπάρεις στο δίσκο και ακολουθείς κάποιες
οδηγίες), αλλά κόλλησα στο Apache. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω δικαιώματα
(για άγνωστο λόγο) να τρέξω cgi script (δικαίωμα CGIExec). Το κουφό είναι
ότι έκανα αυτό που χρειαζόταν για να δώσω σε αυτό το κατάλογο αυτό το
δικαίωμα (+CGIExec) όπως λένε οι οδηγίες εγκατάστασης, αλλά δεν έπαιξε. Έχω
την υποψία ότι από κάπου παραπάνω στην ιεραρχία της δικαιοδοσίας
εμποδίζεται να ισχύσει αυτή η ρύθμιση.

Άλλες παρατηρήσεις:

- Έχω Mandrake 10pp

- Το Bugzilla είναι γραμμένο σε perl

- Το πρόβλημα είναι στη πρόσβαση του index.cgi (αρχική σελίδα). Έχει και
άλλα cgi αλλά δεν τα δοκίμασα.

- Οι οδηγίες εγκατάστασης του Bugzilla αναφέρονται στο Apache 1.3 (αυτό
είναι το τελευταίο πρίν το 2.0;), αλλά δεν φαίνεται να έχει καμμία διαφορά
(τα σχετικά με το Apache είναι πολύ λίγα και μάλλον στάνταρ).

- Το Bugzilla είναι ξεζιπαρισμένο στο
/usr/local/bugzilla/bugzilla-<βέρζιον> στο οποίο έχει γίνει sumbolic link
από το /var/www/http/bugzilla (ώστε να πέσει στο
http://localhost/bugzilla). Δεν ήθελα, και δεν είναι απαραίτητο να το
ρίξεις στο root κατάλογο του apache.

- Για όσους ξέρουν από Bugzilla, το checksetup.pl έδωσε το OK από τη μεριά
του (όλα τα απαραίτητα παίζουν και ολοκληρώνει της ρυθμίσεις του).

- Σχεδόν όλες τις ρυθμίσεις του Apache τις έκανα (αφού ρύθμισα όπως-όπως το
κατάλληλο module) μέσω του Webmin γιατί δεν ξέρω πολλά ακόμα. Οι ρυθμίσεις
φάνηκαν να γίνονται, μια και σε κάποια φάση κοίταξα τα httpd2.config και
commonconfig του Apache και βρήκα μέσα (αν και λίγο χύμα) αυτά που έκανα.

- Δεν έκανα επανεκκίνηση του apache ποτέ. Μήπως είναι απαραίτητο;

- Απλές html σελίδες στον κατάλογο του bugzilla σερβιρίζονται.

- Το log του Apache βγάζει γραμμές του στυλ ότι δεν υπάρχουν δικαιώματα
CGIExec στον κατάλογο (δεν λέει τον κατάλογο αλλά πρόκειται για τα requests
μου στα σίγουρα).

- Μπορεί και να έχω διαλύσει τις ρυθμίσεις του Apache με τα τελευταία
βήματα απελπισίας μου (αν κάποια ευγενική ψυχή μου στείλει τα default
httpd2.config και commonconfig, θα του είμαι υπόχρεος).

Προς τα που να κοιτάξω;

Όποιος μου λύσει το πρόβλημα, υπόσχομαι να τον βομβαρδίσω με παραπάνω
ερωτήσεις :)

Α, και αν το post δε κάνει γι'αυτή τη λίστα, να μου το πείτε, ε;.

TIA

Doc