crypto access modem not dialing - kppp

Νικος Αλμπανόπουλος nalmpanopoulos at yahoo.gr
Sun Jan 9 20:27:19 EET 2005

Γεια χαρά
Για κάποιο λόγο που δεν κατανοώ το μόντεμ του τίτλου δεν με συνδέει στο
δίκτυο με τα νέα Μαντρέικ 10.1 που μόλις εγκατέστησα ενώ δούλευε
κανονικά στα 9. Δυστυχώς όμως δεν θυμάμαι τις ρυθμίσεις μου εκεί γιατί
είχα να τις κοιτάξω πολύ καιρό.
Το μόντεμ (το οποίο είναι σειριακό) το αναγνωρίζει και στο query δίνει
σε όλα οκ.
Όταν κάνω την κλήση παίρνω στην οθόνη παρακολούθησης
atz
ok
ATM0L0
ok
atx3
ok
<αριθμός που καλώ>

Εκεί όμως περνούν τριάντα δευτερόλεπτα περίπου και το μόντεμ
επαναλαμβάνει την προσπάθεια από την αρχή χωρίς να ανοίγει γραμμή και
χωρίς να κάνει κλήση. Δηλαδή ξανά
atz
ok κλπ. κλπ.

Εννοείται ότι έχω επιλέξει να μην περιμένει για dialing tone κλπ.
Δοκίμασα μερικά πράγματα στις εντολές του μόντεμ στην τύχη (πχ. έβγαλα
το atz ή atx3 -που από όσο θυμάμαι δεν χρειάζεται-) αλλά δεν πέτυχα
κανένα αποτέλεσμα. Μήπως θα μπορούσε να βοηθήσει κανείς; Οποιαδήποτε
πρόταση ευπρόσδεκτη, αν είναι απαραίτητο μπορώ να στείλω ολόκληρο το
κατεβατό με τις εντολές του μόντεμ.
Φιλικά
Νίκος