Journalled filesystem linux/windows

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Fri Jan 7 11:59:55 EET 2005

Giannis Papadopoulos wrote:
> Υπάρχει driver για κάποιο από τα journaled filesystems που υποστηρίζει
> το linux ώστε να μπορώ να το έχω r/w και από windows 2K/XP?
>
> Έχω βρει διάφορα, αλλά είναι μόνον για read...

Μετά από 5 λεπτά αναζήτησης βρήκα τα εξής στο SourceForge:

http://ext2fsd.sourceforge.net/  (Ext3 r/w driver σε WinXP)
http://sourceforge.net/projects/winext2fsd/   (Ext2 r/w driver σε WinXP)

Ο μεν για ext3 είναι σε alpha, μπορεί να ψιλοκολλάει, αλλά ο άλλος είναι
σε beta και δουλεύει. Το μειονέκτημα του να χρησιμοποιήσεις ext2 driver
είναι βέβαια ότι δεν έχεις υποστήριξη για το journal (ext3 = ext2 +
journal), αλλά θα έχεις κανονικά r/w.

Cheers,
Νικόλαος Κ. Διονυσόπουλος