Ψαρακας!!!!

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jan 5 13:52:53 EET 2005

On 2005-01-05 13:18, tolis <tolis at dotmail.gr> wrote:
> Καλημέρα παίδες,
> Μόλις γράφτηκα  στην λέσχη και σας δίνω την πρώτη μου απορία.Πώς μπορώ να
> αλλάξω από περιβάλλον KDE -->Gnome? Εγκατέστησα το Gnome από το CD του Suse
> 9.2 αλλά μόνο τα προγράμματα μπήκαν ,το περιβάλλον δεν άλλαξε.

Τα X11 ξεκινούν τα προγράμματα που ορίζει το xinitrc αρχείο.

Αν υπάρχει στο HOME directory σου το `.xinitrc', τότε αυτό είναι το
τελευταίο πρόγραμμα που τρέχει όταν γράφεις:

    % startx

Αν δεν υπάρχει στο HOME σου το `.xinitrc', τότε τρέχει το default
xinitrc script, που είναι συνήθως το `/usr/X11R6/lib/X11/xinit/xinitrc'.

Ένας τρόπος να αλλάξεις το desktop που ξεκινά όταν γράφεις `startx', που
είναι ανεξάρτητος από distribution, είναι να αντιγράψεις το αρχείο
`/usr/X11R6/lib/X11/xinit/xinitrc' στο HOME σου ως `.xinitrc' και να το
πειράξεις λίγο:

    % cp /usr/X11R6/lib/X11/xinit/xinitrc ~/.xinitrc

Ύστερα από αυτό το `.xinitrc' σου θα πρέπει να έχει κάτι σαν αυτό:

    % cat -n ~/.xinitrc
         1  #!/bin/sh
         2  # $Xorg: xinitrc.cpp,v 1.3 2000/08/17 19:54:30 cpqbld Exp $
         3
         4  userresources=$HOME/.Xresources
         5  usermodmap=$HOME/.Xmodmap
         6  sysresources=/usr/X11R6/lib/X11/xinit/.Xresources
         7  sysmodmap=/usr/X11R6/lib/X11/xinit/.Xmodmap
         8
         9  # merge in defaults and keymaps
        10
        11  if [ -f $sysresources ]; then
        12      xrdb -merge $sysresources
        13  fi
        14
        15  if [ -f $sysmodmap ]; then
        16      xmodmap $sysmodmap
        17  fi
        18
        19  if [ -f $userresources ]; then
        20      xrdb -merge $userresources
        21  fi
        22
        23  if [ -f $usermodmap ]; then
        24      xmodmap $usermodmap
        25  fi
        26
        27  # start some nice programs
        28
        29  twm &
        30  xclock -geometry 50x50-1+1 &
        31  xterm -geometry 80x50+494+51 &
        32  xterm -geometry 80x20+494-0 &
        33  exec xterm -geometry 80x66+0+0 -name login

Οι γραμμές 1-25 είναι αρκετά χρήσιμες, οπότε άφησέ τες όπως είναι.

Από τη γραμμή 27 και κάτω μπορείς να βάλεις ότι θέλεις εσύ.  Για
παράδειγμα, για να ξεκινά το KDE κάθε φορά που τρέχεις `startx' θα
πρέπει να σβήσεις τις γραμμές 29-33 και να τις αντικαταστήσεις με την
εξής εντολή:

    exec startkde

Για να ξεκινά το Gnome, αντί για `startkde' χρησιμοποίησε:

    exec gnome-session

> Αντε και καλή αρχή και να θυμάστε ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ
> ΒΟΗΘΑΤΕ, ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΕΟΙ!!!

Ναι φυσικά.  Μέχρι να παλιώσεις όμως, πέσε και παίρνε :P