perierga binaries

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Tue Jan 4 19:26:07 EET 2005

On Tuesday 04 January 2005 13:29, Antonis Valakas wrote:
<snip>
> Ουπς, αυτά δεν τα πρόσεξα... Υπάρχει πρόβλημα! Το πιο πιθανό είναι η
> ταχύτητα του interface. Θα έλεγα να κατέβεις σε UltraDMA 5, να
> ελέγξεις SATA cables και να επιλέξεις πιο συντηρητικά settings στο
> BIOS. Έχεις κάνει overclocking? Αν ναι, δοκίμασε να γυρίσεις στα
> default settings.

Και default settings έχω στο BIOS, και overclocking δεν έχω κάνει. Θα
αλλάξω σήμερα SATA cables και DMA mode και θα ρίξω και ένα memtest
(είχα κάνει πριν 3-4 μήνες που στήθηκε το μηχάνημα, αλλά μπορεί να έχει
κολλήσει κανένα bit έκτοτε) μπας και...

> Αν και ο δεύτερος δίσκος δείξει λάθη, δυστυχώς πρέπει να ξηλώσεις τα
> πάντα και να το στήσεις από την αρχή... Ποιος ξέρει τι άλλο έχει
> στραβώσει εκεί μέσα! Δεν είναι και άσχημη ιδέα να ελέγξεις και τις
> άλλες μηχανές! Εγώ θα το κάνω απόψε στο σπίτι (έχω έναν Maxtor 40GB).
>
> Για disk tests, δες το http://ltp.sourceforge.net/tooltable.php
>
> Είναι πολύ ενδιαφέρουσα η περίπτωσή σου, με την καλή έννοια :-) μιας
> και δεν έχω ξαναδεί τέτοιο ύπουλο data corruption.

Και μένα έτσι μου φαίνεται, γιαυτό και δεν έχει φάει mkfs ακόμα.

Η πηγή του προβλήματος μπορεί (δυστυχώς) να είναι ο PCI-to-SATA
controller που χρησιμοποιώ, που έχει για chipset το SiI 3112, που
αναφέρεται ως buggy στο
http://www.linuxmafia.com/faq/Hardware/sata.html#siliconimage

Φακ.

Δυστυχώς^2 είναι production αυτό το μηχάνημα, οπότε μπορώ να του κάνω
αλλαγές που επηρεάζουν το uptime του μόνο τα απογεύματα... οπότε και με
το επερχόμενο 4ήμερο (και την αισιοδοξία μου ότι κάπου θα πάω), θα έχω
νέα είτε αύριο το πρωί είτε τη Δευτέρα.

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές.

-Α