ADSL modems óå Suse 9.1

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Tue Jan 4 15:41:52 EET 2005

Στις Τρίτη 04 Ιανουάριος 2005 15:24, γράψατε:
> Σκέφτομαι να βάλω ADSL σύνδεση και θα ήθελα να μάθω κάποια modems που
> παίζουν (εγγυημένα ή έστω με λίγη δουλειά) κάτω από Linux και κυκλοφορούν
> στην ελληνική αγορά. Εγώ έχω Suse 9.1 Pro και ως τώρα δεν είχα κανένα
> πρόβλημα με καμία συσκευή, γι'αυτό και δεν το αλλάζω. Ευχαριστώ
> προκαταβολικά.
> Καλή χρονιά σε όλους.

Μέσω ethernet (PPPoE) παίζουν σχεδόν όλα. Ενδεικτικά αυτά που έχω εγώ και
παίζουν μια χαρά είναι: Unibrain 520 (modem/router, pstn), Siemens XpressLink
NT-1 (modem, isdn), Zyxel Prestige 650R (modem/router, isdn). Όλα τα
χρησιμοποιώ με ethernet (με χρήση bridging μέσα από το firmware της κάθε
συσκευής) χρησιμοποιώντας το Roaring Penguin client και ΟΧΙ το dsl networking
που έχει το SuSE 8.1, 9.0 και 9.1, το οποιό σε πολλά διαφορετικα setups
δημιουργούσε πολλά κουλά προβλήματα (αργή σύνδεση, dropped packets κ.α.). Τα
modems που λέω πιο πάνω παίζουν τώρα μια χαρά σε SuSE 9.1 Pro με Roaring
Penguin.

Δ.