Greek Keyboard

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Jan 4 12:22:14 EET 2005

Giannis Papadopoulos wrote:

> Εσύ ναι.. Εμάς δεν μας λυπάσαι; You can't teach an old dog new tricks...

Έχεις δίκιο... βέβαια, στα ζώα ένας ευνουχισμός ή μια ευθανασία
ενδύκνειται. Για τη περίπτωσή σου, ένα "κόψει χέρι" είναι ότι πρέπει.
Άλλωστε σε μερικά χρόνια θα έχουμε αναγνώριση ομιλίας, ενώ αυτή τη στιγμή
το Dvorak είναι ανάγκη για να υπάρχει κοινωνική αλληλεγγύη και ταξική
ισότητα... viva la revolucion! [Εμφανίζονται κάτι τύπο με άσπρες ρόμπες και
τον κάνουν πακέτο για το Δαφνί. Τα επόμενα posts θα δίνονται προφορικά
στους φύλακες :) ]

> Και τα χιλιάδες ορφανά πληκτρολόγια που θα μείνουν;

Αχ, ναι τα καϋμένα! Σνιφ... συγκινήθηκα... μπου-χου-χου... [βαλαντώνει στο
κλάμα]

Doc

Υ.Γ. /me σε εντελώς σατυρική διάθεση