Greek Keyboard

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Jan 4 11:24:07 EET 2005

Tom Diamond wrote:

> Μετά από τόσα χρόνια συνήθειας και εκμάθησης τυφλού με την υπάρχουσα
> διάταξη υπάρχει ποτέ περίπτωση να πειστούν οι χρήστες ότι η τάδε
> τοποθέτηση γραμμάτων είναι πιο εύκολη στατιστικά;
> Προσωπικά πάντως και μόνο η ιδέα αλλαγής διάταξης μου προκαλεί
> πονοκέφαλο. Αφήστε τα αυτά για τι νέες γενιές :-ΡΡΡΡΡ

Εγώ είμαι πρόθυμος να αλλάξω αλλά μόνο σε σωστό Ελληνικό Dvorak. Τα
πλεονεκτήματα είναι η αυξημένη ταχύτητα και η λιγότερη κούραση.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι να βρεις πληκτρολόγιο που να δείχνει τα
γράμματα σε αυτές τις θέσεις. Αλλιώς, πρέπει να τα βάλεις μόνος σου με
αυτοκόλλητα :P

Αυτό για τις γενιές είναι άστοχο. Η κάθε γενιά μαθαίνει από τη προηγούμενη.

Doc