(no subject)

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Tue Jan 4 06:03:50 EET 2005

Γεια χαρά

Τώρα τελευταία έπαιζα λίγο με την διάταξη του πληκτρολογίου και
αναρωτιόμουν ποια είναι η ιδανική διάταξη των ελληνικών γραμμάτων.
Σ' ένα pc104 πληκτρολόγιο έχω ψιλοκαταλήξει στην εξής διάταξη

+----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| ·~ | 1!  | 2@  | 3#  | 4$  | 5%  | 6^  | 7&  | 8*  | 9(  | 0)  | -_  | =+  | Back|
+----+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+
|TAB   | θΘ  | ωΩ  | εΕ  | ρΡ  | τΤ  | ψΨ  | υΥ  | ιΙ  | οΟ  | πΠ  | [{  | ]}  |\| |
+-----++---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+
| Ctl  | αΑ  | σΣ  | δΔ  | φΦ  | γΓ  | ηΗ  | ξΞ  | κΚ  | λΛ  | ΄¨  | «»  |  ENTER  |
+-----++---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+-+---+
|  Shift   | ζΖ  | χΧ  | ς`  | '¨  | βΒ  | νΝ  | μΜ  | ,<  | .>  | /;  |   Shift   |
+----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
|Caps|Meta | Alt |                 SPACE                   | Alt |Meta |Menu | Ctl |
+----+-----+-----+-----------------------------------------+-----+-----+-----+-----+

Αλλά δεν είμαι 100% ικανοποιημένος. Για παράδειγμα δεν υπάρχει το
σύμβολο του ευρώ (όχι πολύ σοβαρό πρόβλημα μια και δεν μένω στην
Ευρώπη) και λείπει και το διπλό άνω εισαγωγικό ` " '. Σκέφτομαι να
πετάξω το CapsLock τελείως (πιο πολύ μπελάς είναι ούτως ή άλλως) και
να βάλω εκεί τα σύμβολα που λείπουν.

Έχει κανείς/καμία άλλος/η σκεφτεί επί του θέματος; Ποια είναι η
ιδανική διάταξη κατά τη γνώμη σας;

---
Charity in capitalism is like urinating to extinguish a forest fire.
    -- Neon Absentius
absent a.in.cirle sdf period lonestar period org
SDF Public Access UNIX System - http://sdf.lonestar.org