Cedega questions

fs admin at www0.org
Tue Jan 4 04:36:14 EET 2005

On Tue, 04 Jan 2005 01:32:12 +0000, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Το dual boot όμως είναι ενοχλητικό· το να χρειάζεται να κάνεις
> ολόκληρη επανεκκίνηση απλά και μόνο για να παίξεις ένα παιχνίδι, απλά
> καταντάει κουραστικό από ένα σημείο και μετά. Εγώ έτσι σταμάτησα να παίζω
> παιχνίδια, δε ήθελα να μπω στη διαδικασία.

Απάντησες μόνος. Υπέθεσα πριν το πεις ότι δείχνεις ελάχιστο ενδιαφέρον για
να μη παίζεις  καν.

>   Αν θέλεις ευκολία, απλά πάρε μια κονσόλα, τα PC εκ των πραγμάτων
> κάνουν ελαφρώς πιο πολύπλοκα τα πράγματα, ανεξαρτήτως πλατφόρμας.

Έχω ακούσει τα ίδια 37.000 φορές. Αν δεν παίζεις καν παιχνίδια τότε
καλύτερα μη δίνεις συμβουλές γιατί και στο linux και στα windows είμαι
τακτικός σε αυτό τον τομέα, κυρίως με adventures (old school
point-and-clicks που δεν βγαίνουν καν σε κάτι άλλο εκτός από PC) και στο
linux με shooters και δεν μου κάνει καμία εντύπωση η άποψη πως για 2-3
ώρες σε ένα adventure game να μην κάνω reboot των 10 δευτερολέπτων γιατί
και να αγοράσω κονσόλα όταν το μόνο παιχνίδι που έχουν και παίζω είναι
shooter που ήδη το έχω σε linux έκδοση.