Cedega questions

fs admin at www0.org
Tue Jan 4 01:39:16 EET 2005

On Tue, 04 Jan 2005 01:32:14 +0200, fs wrote:

> Μη προσπαθήσεις πάντως να τρέξεις με κρασιά/cedegες κτλ DOS παιχνίδια
> γιατί εκεί θα χρειαστείς το DOSemu.
>
> Επίσης αν μιλάμε για  DOS παιχνίδια με το engine scumm για τα
> adventures(όπως Broken  Sword I και ΙΙ, Day of the Tentacle, Sam and Max
> κτλ) παρατάς και το DOSemu και πας σε scummvm.  (για την ακρίβεια και οι
> windows xp users με scummvm τα παίζουν αυτά πλέον).

Επίσης ξέχασα να προσθέσω ότι κατά τη γνώμη μου και όχι για κανένα
ελιτισμό κτλ συναισθήματα, αν δεν τρέχεις public servers και αν δεν έχεις
καμμιά ιδιαίτερη αγάπη να βλέπεις uptimes και idle nicknames στο irc,
προτιμότερο είναι το dual boot για τα καινούργια παιχνίδια. Και όχι για
κανένα άλλο λόγο αλλά καλό practise το να τεστάρεις το wine και με
ενοχλούν όλες αυτές οι φιλοσοφίες ότι "γλίφουμε" τη microsoft αν το
χρησιμοποιούμε, αλλά τελικά τα παιχνίδια είναι για διασκέδαση και η
διασκέδαση θέλει ευκολία.

Τέλος αν θέλεις shooter games που δεν είναι μόνο "τερατάκια" και
"ρουκετοβολίες" τα windows είναι άχρηστα. τρέξε quake 3 και βάλε το mod
"urban terror", θα με θυμηθείς ;-)