Cedega questions

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Mon Jan 3 14:49:20 EET 2005

Antonis Valakas wrote:

> Read this:
>
> http://timedoctor.org/boycott_winex.php
>
> Προσωπικά σε έναν δίσκο από το home PC έχω στριμώξει WinXP μόνο και μόνο
> για να παίζω SimCity 4. Δεν τα χρησιμοποιώ για απολύτως κανένα άλλο σκοπό.

Επειδή δεν χωράν XP ούτε και το PC είναι κατάλληλο για XP, θα προτιμούσα
μια τέτοια μεσοβέζικη λύση.. Και θα με βόλευε να φύγουν τα 98 από εκεί
μέσα...

Είναι Celeron 633 με 160MB RAM και voodoo3000 οπότε δεν νομίζω τα XP να
είναι ευτυχισμένα. Σε ανάλυση 640x480 σε TV είναι ΟΚ για την δουλειά που
το θέλω (το blurring της TV βελτιώνει πολύ τα γραφικά)...

Στα περισσότερα από οσα αναφέρονται στην σελίδα συμφωνώ, αλλά διαφωνώ
κάθετα με την λογική "μην το χρησιμοποιείτε για να ενθαρρύνετε την
ανάπτυξη native παιχνιδιών" και "μην το χρησιμοποιείτε επειδή κάποιοι
παίζουν warez" αλλά τέλος πάντων...

Το Wine θα παίξει καλά; Τα παιχνιδάκια θέλουν στην καλύτερη των
περιπτώσεων DX7 ;), κοινώς παμπάλαια...