Cedega questions

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Mon Jan 3 14:45:48 EET 2005

Στις Δευτέρα 03 Ιανουάριος 2005 14:00, γράψατε:
> Έχω μερικά παιχνίδια παλαιότερησ γενιάς και θα ήθελα να τα παίζω στο
> σαλόνι μου σε ένα PC με Slackware...
>
> Τα παιχνίδια παίζουν μια χαρά σε Win98.. Με το cedega θα παίζουν το ίδιο
> καλά; Μειώνεται πολύ η ταχύτητα;
>
> Τέλος, αξίζει να εγγραφώ και να πληρώσω τα x το μήνα ή να το κατεβάσω
> από CVS? Άλλη εναλλακτική;

1) Δες στην compatibility list ποιά από τα παιχνίδια που θες παίζουν καλά και
ποια όχι.
2) Το minimum που μπορείς να γραφτείς σαν subscriber είναι 3 μήνες, δηλαδή $15
($5 τον μήνα). Το cedega θα συνεχίσει να τρέχει και μετά τους 3 μήνες, αλλά
δεν θα μπορείς να κατεβάζεις updates.
3) Αν πιστεύεις ότι τα $15 αξίζουν για τα παιχνίδια που θέλεις να τρέχεις (και
τα οποία είναι τουλάχιστον 4/5 στην compatibility list), go for it.
4) Να είσαι προετοιμασμένος να ψάχνεις για no-cd cracks γιατί πολλά copy
protection systems δεν δουλεύουν σωστά κάτω από cedega!
5) To performance είναι πολύ καλό - σχεδόν native - για OpenGL παιχνίδια (πχ.
Half-Life 1), και αρκετά καλό προς ανεκτό για DirectX παιχνίδια (κάνει
translation από DirectX (3D, input, Sound κτλ) στα αντίστοιχα Linux
υποσυστήματα (Χ11 input, ALSA/OSS, OpenGL)). Εξαρτάται και από το παιχνίδι αν
είναι CPU-bound ή GPU-bound.

D.