microsoft impartial informations

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Mon Jan 3 11:45:45 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:
> Εχεις δίκιο όταν λες ότι είναι κάμποσοι αυτοί που ασχολούνται αρκετά,
> αλλά δεν είναι η πλειοψηφία του κόσμου.  Ο περισσότερος κόσμος προσπαθεί
> με το ζόρι να τα βγάλει πέρα με το Word, γιατί αυτό ξέρει από το πρώτο
> έτος που έκανε τις ασκήσεις του, αυτό εμπιστεύεται.
>
> - Γιώργος

Αν υπήρχε σοβαρό WYSIWYG για το latex (ας έβγαζε και μάπα κώδικα, θα
φτιαχνόταν κάποτε, άλλωστε και το format του Word is-a-total-mess) ποιος
θα χρησιμοποιούσε Word;

Οι περισσότεροι που ξέρω και θέλουν Word είναι γιατί
1) Είναι εύκολο για να γράψεις ένα απλό κείμενο
2) Μπορείς πανεύκολα να αλλάξεις τη μορφή του κειμένου με διπλό κλικ και
ένα drop-down menu
3) Αναγνωρίζεται σχεδόν στο 100% των προσωπικών συστημάτων

Εγώ το πέταξα όταν έχασα δουλειά 2 ωρών όταν κόλλησε και ΔΕΝ είχε κάνει
autosave...

Παρόλα αυτά, ακόμα προσπαθώ να κάνω migration και αυτό λόγω κάποιων
προγραμμάτων που τα έχω μόνον για win (υπάρχουν σε linux αλλά δεν τα
βρήκα)..