διαφορές σε latency σε γραμμές ADSL

fs admin at www0.org
Sun Jan 2 15:28:54 EET 2005

On Sun, 02 Jan 2005 12:28:27 +0200, DJ Art wrote:

> Γίνεται για την κοροϊδία και αδιαφορία του ΟΤΕ.

Εγώ πάντως το παραδέχομαι, χρονιάρες μέρες το έριξα στα multiplayer ;-)

BTW, δεν έχω 2-3 γραμμές adsl να συγκρίνω, μόνο μία forthnet. Και θα έλεγα
ότι γενικότερα ότι κάνω ping μέσα στην Ελλάδα(από Άγιο Νικόλαο@Κρήτη) θα
ξεκινάει το return από 30msecs και θα φτάνει έως 50-60secs με εξαιρέσεις.
Από κει και πέρα 100-180 με οτιδήποτε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική 180-250.
Αυστραλία κτλ άκρη θεού 300-500. Γενικότερα δηλαδή θα έλεγα ότι δεν έχω
κανένα ιδιαίτερο παράπονο αν εξαιρέσεις ότι κάποιοι servers είναι απλά
μακριά. Φαντάζομαι είμαι απλά τυχερός.