διαφορές σε latency σε γραμμές ADSL

fs admin at www0.org
Sat Jan 1 06:06:44 EET 2005

On Fri, 31 Dec 2004 11:04:24 +0200, Βασιλειου Σπυρος wrote:

> Tora ayta giati mas ta les, gia na mas stenaxoreis? 2 Mbps! Snif.. atimh
> Ellada!
>
> Ante kai Kalh mas Xronia paidia!
>
> Filika
> Spiros

Επειδή έχω κάνει σε 10mbit μέσα στο σπίτι μου και τώρα είμαι σε 256kbit
και σύντομα θα γυρίσω σε κάτι καλύτερο (οπότε θέλω να πω δε νομίζω να έχω
καμμία ιδιαίτερη προκατάληψη) για όσους θέλουν να κατεβάζουν isos cds από
linux distributions ή ότι άλλο iso το πονηρό τους μυαλό κατεβάζει, πακέτα
όπως της forthnet που έχει σχετικά καλή εικόνα από τους περισσότερους
(απλά είναι ένα παράδειγμα) με 6 μήνες προκαταβολή και 4 μήνες δώρο, είναι
τελικά φτηνότερο σε σχέση με dialup + πάνω από μισή ώρα σύνδεση τη
μέρα και αν θέλεις κάτι να κατέβει, απλά το βάζεις και γυρίζεις την
επομένη κύριος να το δεις έτοιμο. Αυτό δεν πάει σε σένα Σπύρο αλλά γενικά
στην γενικότερη "bandwidthομανία" που κυκλοφορεί.