Hackia, eeeeeeee?

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon Feb 28 12:43:41 EET 2005

On Mon, 28 Feb 2005, Christos Ricudis wrote:

> epidomatwn stis syntakseis ths CTU, h Kim einai sto krebbati me kapoio
                                      ^^^^^                       ^^^^
> pio shmantiko resource tou data center :  Ena lesbiako video ths Nina me
> thn Kim.
opa, opa... kai h teri ti kanei? einai h zhliara apathmenh syzygos poy
thn koytoypwnei o dr. mitsos se motel kapoy sto "valley"? [1] Bale mia
"symfiliwtikh" skhnh me tis dyo kales toy jack sto krebati! :=]

> bgazete to disko tou systhmatos kai prospa8eite na kanete netboot to
kai giati den kaneis mount to disko me to linux-o-laptop-aki soy?

Eides poy eseis oi BDS-ades thelete na ta kanete dyskola?

;-P

[1]. xtes to brady to eblepa to epeisodio ;-)