Trojan request.

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Mon Feb 28 10:45:38 EET 2005

Costas Barakitis <bcostas at hol.gr> wrote in
news:mailman.1666.1109581509.375.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> Kai meta ftaiei o Ricudis pou leei pws gia o,ti rwtas o logos einai gia
> na kaneis "eksypnades" sta systhmata twn allwn. Please, mh moy
> apanthseis, mou einai adiaforh h dikaiologia sou.

Den eixa skopo na apantiso se auto to thread alla dimiourgeis epipleon
esfalmenes entyposeis stin idi katarakomeni mou prosopikotita.

O logos pou rotao einai oti endiaferomai na matho  kai akrivos to gegonos
tou oti me endiaferoun oi apantiseis sas einai auto pou me ksexorizei apo
ta trolls. Tora to pos tha xrisimopoiiso autin tin gnosi einai allo thema.
Sto mellon pou elpizo na einai prokeimeno(aka otan katafero na vro douleia)
tha tis xrisimopoiiso analogos, mexri tote omos giati na min kano kai mia
kali plaka se kanenan pio asxeto apo mena filo mou!? :-)

Oloi pisteuo pos perasame apo auto to stadio, aplos emena den mou perase
akoma i "efiveia"....