peri \"newn\".....

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Mon Feb 28 09:12:52 EET 2005

On Mon, 28 Feb 2005 zakinthinos at freemail.gr wrote:

> αυτο που ηξερε βαθια μεσα του ο μεγαλεμπορας και παντα ανησυχουσε στον
> υπνο του ηταν οτι υπηρχε η ελαχιστη πιθανοτητα να καταλαβουν οι παλιοι οτι
> η μονη τους ελπιδα και δυναμη να ανατρεψουν τον μεγαλεμπορα ηταν αυτοι οι
> αστοιχειωτοι και γκρινιαριδες "νεοι", εαν οι παλιοι κατανοουσαν οτι
> οι νεοι ειναι θυματα πλυσης εγκαφαλου και χρειαζεται να αντιμετωπιζονται
> τουλαχιστον στην αρχη σαν διανοητικα αναπηροι τοτε υπηρχε η περιπτωση
> να αναπτυξουν την κρισιμη αριθμητικα μαζα και σαν ντομινο οι ιδεες τους
> να διαδωθουν και να "παρουν την πολην"

 Eipes pragmatika para polla logia gia na dikaiologhseis ton eayto sou. 8a
htan poly kalytera an ekanes kati poio xrhsimo olh ayth thn wra pou
die8eses. Epishs, h elpida sou oti oi dianohtika anaphroi neoi (esy),
einai aytoi pou 8a swsoun ton kosmo, fanerwnei oti prepei na stamathseis
na diabazeis superman apo to anaphriko sou karotsaki.

> ο ανθρωπινος εγωισμος τον διαβεβαιωνε οτι οι παλιοι ποτε δεν θα
> μπορουσαν να υπερβουν το "εγω" υπερ του "εμεις" μια και οι παλιοι
> εφ'οσον ειχαν περασει την διαδικασια επιλογης του matrix πιστευαν οτι το
> "εγω" τους ηταν το καλυτερο "εγω" που υπηρχε (cocky....)

 To oti milontas me tous palious ais8anese aytomatws meionektika den kanei
tous palious egwistes, para mono esena blaka.