[OT] Re: Gnomes gia to parakato provlima.

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Sun Feb 27 12:05:12 EET 2005

On Saturday 26 February 2005 19:38, Richard Anderson wrote:
> Richard Anderson <hackeras at gmail.com> wrote in

Ως ο υπεύθυνος για τη λίστα/newsgroup, θα ήθελα να κάνω 2-3
επισημάνσεις.

Σε παρακαλώ να μένεις on topic στα posts που κάνεις προς τη λίστα. Η
λίστα είναι κυρίως για το Linux. Οπότε το πρόβλημα που περιγράφεις με
το σκάκι δεν έχει και τόσο άμεση σχέση.

Εντάξει, δεν θα σου πάρουμε βέβαια το κεφάλι, δεν θα είναι ούτε το πρώτο
ούτε το τελευταίο Off Topic ερώτημα που κάποιος στέλνει στη λίστα, αλλά
αν έχεις 300 τέτοια προβλήματα θα δείς ότι η LGU δεν επαρκεί πλήρως για
να στα λύσει όλα, οπότε έτσι κι αλλιώς θα αναγκαστείς να βρείς
συμπληρωματικά newsgroups (που να είναι και κάπως πιο advanced σε
επίπεδο coding και προγραμματισμού).

> news:Xns96098C266E5EEhackerasgmailcom at 194.177.210.210:

Επίσης, μην ανάβεις φωτιές με τέτοια υστερόγραφα. Εντάξει, είναι
αυτονόητο για την ανθρώπινη επικοινωνία πως αν κάποιος ΔΕΝ θέλει, ΔΕΝ
πρέπει να το σχολιάσει και να το κάνει θέμα. Αν πάλι το κάνει, δε
σημαίνει πως θα πρέπει να το σχολιάσουμε κι εμείς και να ασχολούμαστε
όλην την υπόλοιπη εβδομάδα να κουβεντιάζουμε ποιός το ξεκίνησε πρώτος,
ποιός έθιξε και ποιός θίχτηκε. Προς θεού, ο περισσότερος κόσμος στη
λίστα δεν είναι 12χρονα.

> As apantisei kapoiso Xritianos, den tha ton dagkoso :-)
> Tosi mania pia me exete! :-)

Τώρα, έπρεπε ήδη να έχεις δεί πως η LGU δεν χαρακτηρίζεται από μόνιμη
σταθερή κίνηση σε καθημερινή βάση. Συνήθως η κίνηση πέφτει τα
Σαββατοκύριακα, οπότε μην πιέζεις τους άλλους να σου δώσουν την
απάντηση, κάνε λίγο υπομονή, διότι τους τη σπάει και θα καταλήξουμε
πάλι να διαφωνείτε επί προσωπικού. Μερικές απορίες μπορεί να θέλουν και
μία εβδομάδα μέχρι κάποιος να απαντήσει. Αυτό ισχύει κατά κόρον, ειδικά
αν αναλογιστείς πως η λίστα δεν είναι IRC κανάλι. Κάποιος μπορεί να
κάνει ένα μήνα να διαβάσει τα mails που έρχονται εδώ.

Οπότε, μη δίνεις κι εσύ δικαίωμα γιατί βλέπεις πως υπάρχει μια μάζα
ανθρώπων έτοιμη πάνω από τα πληκτρολόγια να δημιουργήσει χαμό.
Προσπάθησε να μην τους τσιγκλάς.

Αν έχεις κάτι να σχολιάσεις στα παραπάνω, στείλε μου προσωπικό μήνυμα
ώστε να μην το συνεχίσουμε στη λίστα γιατί δεν έχει και νόημα.

Ευχαριστώ.
--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves